3. jūlijs, 2023

Funkcionāla, inteliģenta un ar dinamisku dizainu: jaunā E-Klase Estate

Funkcionāla, inteliģenta un ar dinamisku dizainu: jaunā E-Klase Estate

Tikpat funkcionāla kā iepriekšējais modelis, tik inteliģenta un pielāgojama kā vēl nekad: jaunā E-Klase Estate no 214. modeļu sērijas rada paliekošu iespaidu daudzos aspektos. Arī dizains ir mainījies: jumta līnija ir dinamiskāka salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, un tajā pašā laikā jaunā E-Klase Estate atkal gūst panākumus, pateicoties funkcionalitātei un bagāžas nodalījuma tilpumam.

Melnā, panelim līdzīgā virsma savieno radiatora režģi un priekšējos lukturus. Šis ielaidums mirdzošā melnā krāsā vizuāli atgādina Mercedes-EQ modeļus. Trīsdimensiju radiatora režģis ir progresīvs vai klasisks – atkarībā no aprīkojuma sērijas. Radiatora režģis ar hromētu rāmi, kuru izgaismo optiskās šķiedras, ir pieejams kā papildaprīkojums visu sēriju (Avantgarde, Exclusive un AMG) automobiļiem. Jaunā E-Class Estate standarta aprīkojumā ir iekļauti augstas veiktspējas LED priekšējie lukturi. Ir pieejama arī papildu izvēles iespēja DIGITAL LIGHT ar projekcijas funkciju un bez tās. Visiem priekšējo lukturu variantiem ir izteiksmīgs dienas un nakts dizains. Tipiska zīmola iezīme ir dienas gaitas lukturi uzacs formā.

Vēl vairāk vietas aizmugurē nekā iepriekšējam modelim

Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli E-Klase Estate platums ir palielināts par 28 milimetriem. Tas aizmugures pasažieriem nodrošina vēl vairāk vietas: vieta sānos ir palielināta līdz 1519 milimetriem. Riteņu bāze ir palielināta par 22 milimetriem – līdz 2961 milimetram. Tādējādi aizmugurē sēdošajiem ir vairāk vietas ceļgaliem un kājām. Bagāžas nodalījumu no 615 litriem var palielināt līdz 1830 litriem. Uzlādējamā hibrīdautomobiļa modelim bagāžas nodalījuma tilpums ir 460–1675 litri.

Lieliskas aerodinamiskās īpašības

Pateicoties Cd koeficientam no 0,26, jaunais E-Klase Estate uzrāda lielisku sniegumu savā transportlīdzekļu segmentā. Tādējādi tā vērtība ir mazāka nekā iepriekšējam uzlabotajam modelim (0,27). Jaunā E-Klase Estate priekšējās zonas A platība ir 2,38 m2 – nedaudz lielāka nekā iepriekšējam modelim (2,35 m2).

MBUX Superscreen ar lielu stikla virsmu

Instrumentu panelis veido salona digitālo pieredzi. Ja E-Klase Estate ir aprīkots ar papildu priekšējā pasažiera ekrānu, MBUX Superscreen lielā stikla virsma sniedzas līdz centrālajam displejam. Vadītāja redzes laukā esošais augstas izšķirtspējas vadītāja displejs ir vizuāli nošķirts no šī ekrāna. Tagad galvenās ikonas centrālajā un papildu pasažiera displejā ir vienkāršākas un dažādās krāsās, lai atbilstu viedtālruņu elementiem.

Jaunā elektronikas arhitektūra

Elektronikas arhitektūra ir vairāk balstīta uz programmatūru, nevis aparatūru. Iepriekš atsevišķu domēnu aprēķina funkcijas tagad tiek īstenotas vienā procesorā. Tādējādi ekrāniem un MBUX izklaides un informācijas sistēmai ir kopīgs jauns, ļoti jaudīgs centrālais borta dators. Šāda veida tīklošana uzlabo datu plūsmu veiktspēju un ātrumu.

Jaunas trešo pušu lietotnes, kā arī pašportretu un video kamera

E-Klase Estate izklaides programma ir interaktīvāka nekā jebkad. Mercedes-Benz programmatūras speciālisti ir izstrādājuši jaunu savietojamības slāni, kas ļauj instalēt trešo pušu lietotnes. Laižot automobili tirgū, centrālajā displejā ir pieejamas šādas lietotnes: izklaides platforma “TikTok”, spēle “Angry Birds”, sadarbības lietotne “Webex”, biroja lietojumprogramma “Zoom”, pārlūkprogramma “Vivaldi” un raidierakstu lietotne “Pocket Casts”. Vēl viena jauna funkcija ir pašportretu un video kamera (daļa no izvēles iespējas MBUX Superscreen) instrumentu paneļa augšpusē.

Automatizētas komforta funkcijas

Mercedes-Benz strādā pie mākslīgā intelekta izmantošanas, lai automobilis apgūtu, kuras komforta sistēmas transportlīdzekļa pasažieri izmanto atkārtoti. Apstākļiem atkārtojoties, mērķis ir panākt, lai mākslīgais intelekts automatizē šīs funkcijas. Mercedes-Benz šo inovāciju dēvē par “rutīnu”. Kad jaunā E-Klase Estate tiks laista klajā, klienti varēs izmantot standarta rutīnu paraugus. Viņi varēs arī paši izveidot rutīnas.

Pneimatisks aizmugurējais tilts iekļauts standarta aprīkojumā

Jaunā E-Klase Estate standarta aprīkojumā ir iekļauta AGILITY CONTROL balstiekārta un vienkameras pneimatiskā balstiekārta uz aizmugurējā tilta. Pneimatiskās balstiekārtas konstrukcija ir kompakta, tā nodrošina braukšanas komfortu pat ar pilnu noslodzi un nodrošina, ka automobilis saglabā horizontālu stāvokli pat tad, kad tajā atrodas krava. Vispusīgā AIRMATIC pneimatiskā balstiekārta ar ADS+ pastāvīgi pielāgojamo amortizāciju ir pieejama kā izvēles iespēja.

Uzlādējams hibrīdautomobilis ir pieejams jau klajā laišanas brīdī

Pateicoties sistemātiskai elektrifikācijai un inteliģentai optimizācijai, jaunā E-Klase nosaka jaunus efektivitātes standartus. Papildus turbokompresoram gan dīzeļdzinējam, gan benzīna dzinējam ir inteliģents atbalsts, ko nodrošina integrēts starteris-ģenerators (ISG). Tāpēc tie ir daļēji hibrīdautomobiļi. Pateicoties jaunam akumulatoram, elektromotora jauda ir palielināta no 15 līdz 17 kW, un papildu griezes moments ir palielināts līdz 205 Nm. Ceturtās paaudzes uzlādējamais hibrīdautomobilis ir pieejams jau klajā laišanas brīdī, un tiks izlaisti vēl citi modeļi ar šo tehnoloģiju.




Saistītie raksti