31. oktobris, 2017

Latvijas rekordiste šķēpa mešanā Madara Palameika: ar Mercedes-Benz GLC uz ceļa jutos vareni

Latvijas rekordiste šķēpa mešanā Madara Palameika: ar Mercedes-Benz GLC uz ceļa jutos vareni

Vieglatlēte, Dimanta līgas seriāla kopvērtējuma pērnā gada uzvarētāja un Latvijas rekordiste šķēpa mešanā Madara Palameika nedēļas nogalē uz treniņu, kā arī izbraucienā uz laukiem devās ar jauno Mercedes-Benz GLC klases automobili. Viņai auto tik ļoti iepaticies, ka pēcāk no tā negribēja šķirties.

“Iekāpjot mašīnā, sajutos, ka esmu nonākusi nākotnē. Daudz podziņu, bija jāpierod. Pārsteidza arī ātrumu pārslēga novietojums pie stūres, taču ātri apradu un viss šķita ļoti organiski,” pirmajos iespaidos dalās Madara, kurai šī bijusi pirmā reize pie Mercedes-Benzstūres.

Elegantā sportiste atzīst, ka viņai automašīnā svarīgi, lai komforts būtu apvienots ar dinamiku. Tā kā šī esot citas klases automašīna, ar jaudīgāku motoru un lielāku uzrāvienu, nekā viņa pieradusi braukt ikdienā, tas esot licis justies pat mazliet agresīvi.

 “Man ļoti patika izmēģināt dažādos vadāmības režīmus – Komforts un Eko, Sports un Sports plus – varēju pati mainīt iestatījumus. Sajutu, ka, pārslēdzot tos, automašīna tiešām reaģē citādāk,” stāsta vieglatlēte.

Uz laukiem Madara devusies pa dažādiem ceļa segumiem. Tika veikti nelīdzeni zemes ceļa posmi, kam piemērotākais šķitis vadāmības režīms Komforts, kas padarījis braukšanu ērtāku un laidenāku. Savukārt uz lielceļa tika izmantots vadāmības režīmsSports, kurā gāzes pedālis šķitis jūtīgāks, bet auto – dinamiskāks.

Tā kā testa brauciens norisinājās lietainos apstākļos, bija iespēja pārliecināties par automašīnas stabilitāti un drošību. Tā esot nesalīdzināmi augstāka nekā ikdienā, braucot pa nelīdzeniem ceļa posmiem, kur sakrājies ūdens. Sajūta sportistei bijusi, ka automašīna ir pielīmēta pie ceļa.

Madara nav no tām sievietēm, kura baidās noparkot  spēkratu arī sarežģītākās vietās, tomēr viņa atzina, ka ar Mercedes-Benz GLCklases auto tas bijis īpaši vienkārši. To atviegloja aizmugurējā skata kamera, kas rāda reālo attēlu, turklāt paplašinātā leņķī.

“Man pat nebija jāatliecas, lai skatītos atpakaļ. Kamerā viss bija pārskatāms. Patīkami pārsteidza, cik viegla vadāmība ir tieši atpakaļgaitā, ” viņa atklāj.

Komentējot, kam Mercedes-Benz GLC klases auto būtu piemērots, Madara nedomājot atbild: “Šī ir ļoti ģimeniska automašīna. Tā ir ietilpīga, ar lielu bagāžas nodalījumu. Aizmugurē sēdošajiem pietiekami daudz vietas, pat tad, ja priekšā esošajiem ir garas kājas, kādas ir mums, ar draugu. Vizinājām arī pasažierus, kuri aizmugurē jutās labi.”

Esot pie jūras, Madarai klāt pienācis kāds pāris un interesējās, kā Madara vērtē šo auto. Zīmīgi – pēc sarunas ar sportisti, kungs nolēmis šādu automašīnu iegādāties savai sievai.

Šķēpmetēja norāda, ka ārējā dizaina glanci automašīnai piešķir tās sievišķīgās formas, vizuāli nepadarot auto augstu un pārāk šerpu.

Savukārt, runājot par iekšējo dizainu, Madara akcentē, ka gaišais salons krasi atšķiras no viņai ikdienā pierastā melnā. Sportiste līdz šim nebija iedomājusies, cik liela nozīme tomēr ir salona krāsai. Gaišais salons licis justies saulaini.

Komentējot cilvēku viedokli par šā auto zīmola pieejamību tikai turīgajiem, Madara Palameika atzīst: “Katram noteikti ir izveidojies stereotips, kāda mašīna ir pieejamāka vai ikdienišķāka. Mercedes-Benz ir ieguvis luksusa statusu. Arī man šis zīmols tomēr asociējas ar greznību.”

Šķēpmetēja novērojusi, ka latviešiem patīk labas automašīnas un uzskata, ka viņi var atļauties ar šādu auto pārvietoties arī ikdienā.




Saistītie raksti